
Славік Володько
Мене звати Славік Володько. Я iOS-інженер, і я вважаю, що у світі існує замало місць, де можна поговорити про Swift зокрема та про інженерію взагалі. Українською. Це дивно, адже довкола мене є багато чудових інженерів, яким є що розповісти про розробку. Але ми будемо це виправляти. Разом.
Якщо ви хочете долучитись до цього блогу, надсилайте статті у форматі markdown (+ mermaid) на killobatt@gmail.com, чи стукайте мені в Telegram: killobatt.
Статті
Стейт-машини. Частина 3: Ієрархічі стейт-машини.
У попередньому дописі ми покривати стейт-машини юніт-тестами. Тоді ми зіштовхнулись із проблемами масштабування стейт-машин. Сьогодні ми будемо вирішувати ці проблеми і розширювата наше уявлення про те, як можна організувати стейт-машину.
Стейт-машини. Частина 2: Тестуємо стейт-машини.
Минулого разу ми познайомились зі стейт-машинами та їх застосуванням в iOS. Сьогоднішній блог ми присвятимо проблемам тестування стейт-машин.
Стейт-машини. Частина 1
Стейт-машини, або Cкінченні автомати, або Finite State Machines, – це абсолютно незаслужено забутий шаблон проектування, що робить життя iOS-розробника простішим і зрозумілішим. Сьогодні ми з вами спробуємо поглянути на нього по-новому, і знайти у своїх проектах місце для цієї простої та універсальної абстракції.
Пишемо регулярні вирази, не знаючи регулярних виразів. Частина 1
Регулярні вирази є дико езотеричним інструментом бородатих адмінів з 80-х.
Однак, їх не так тяжко освоїти, як здається, і вони подекуди можуть сильно зекономити час і, як не дивно, спростити наш код на Swift.
Пишемо регулярні вирази, не знаючи регулярних виразів. Частина 2
У попередній частині ми навчились писати прості регулярні вирази. Тут ми розберемось із тим, як їх використовуватии коді на Swift та розглянемо кілька цікавих прикладів застосування.