Славік Володько

Славік Володько

Мене звати Славік Володько. Я iOS-інженер, і я вважаю, що у світі існує замало місць, де можна поговорити про Swift зокрема та про інженерію взагалі. Українською. Це дивно, адже довкола мене є багато чудових інженерів, яким є що розповісти про розробку. Але ми будемо це виправляти. Разом.
Якщо ви хочете долучитись до цього блогу, надсилайте статті у форматі markdown (+ mermaid) на killobatt@gmail.com, чи стукайте мені в Telegram: killobatt.


Я займаюсь iOS-розробкою з 2011, нині працюю в Grammarly. Хтось міг мене бачити на CocoaHeads Ukraine. Також я переклав книгу "The Swift Programming Language" українською: book.swift.org.ua/.


Статті

Стейт-машини. Частина 3: Ієрархічі стейт-машини.

У попередньому дописі ми покривати стейт-машини юніт-тестами. Тоді ми зіштовхнулись із проблемами масштабування стейт-машин. Сьогодні ми будемо вирішувати ці проблеми і розширювата наше уявлення про те, як можна організувати стейт-машину.

Стейт-машини. Частина 1

Стейт-машини, або Cкінченні автомати, або Finite State Machines, – це абсолютно незаслужено забутий шаблон проектування, що робить життя iOS-розробника простішим і зрозумілішим. Сьогодні ми з вами спробуємо поглянути на нього по-новому, і знайти у своїх проектах місце для цієї простої та універсальної абстракції.